Τρίτη 9 Απριλίου 2013

To ημερολόγιο ενος ανέργου - Το τελευταίο βιβλιοπωλείο/

To ημερολόγιο ενος ανέργου - Το τελευταίο βιβλιοπωλείο


Το τελευταίο βιβλιοπωλείο

Από Βόρεια Ελλάδα είμαι, από την περιοχή της Κοζάνης στη Δυτική Μακεδονία.
Όπου η ανεργία λειτουργεί στα κόκκινα. Μόνο το μήνα Δεκέμβριο, 260 άνθρωποι απο την πολη της Κοζάνης μετανάστευσαν σε βόρειες χώρες της Ευρώπης και στην Αμερική. Και η εκροη συνεχίζεται αμείωτη.
Είμαι στα 44, και πάντα με το φόβο οτι δεν γίνεται να στησεις τη ζωή σου με ημιμετρα και με μπαλώματα .
Εδω κι ενα χρόνο, μανιασμενα παλεύουμε σε μια μικρη επιχείρηση που εμπορεύεται τον κόσμο των βιβλίων, και καθε βδομάδα ειναι πτωτική και χειρότερη της προηγούμενης με ο,τι αυτό συνεπάγεται, και φυσικα οι πληρωμές γίνονται οταν και αν...
Δεν βλεπω οτι θα κρατήσουμε, και η πολη, μετα απο 28 έτη, θα χάσει μαλλον το μονο καθαρο βιβλιοπωλείο της.
Σε ό,τι με αφορα εχω να πω, καθως ειμαι και χρονια στο κοινωνικο κίνημα, οτι μονάχα με αλληλεγγύη ολόκληρη η κοινωνία μπορει να στηριχτεί.
Θέλω να δώσω δύναμη σε όλους εδω μεσα, και να μεταδώσω μηνυμα αγωνιστικότητας και μάχης ολων μας.
Δάκρυσα με μερικα σημειώματα εδωπέρα, αλλα εχω να πω οτι δεν χρειάζεται να λυγιζουμε.
Καλη δύναμη σε όλους.