Σάββατο 12 Απριλίου 2008

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ



"Μου λένε αν φύγω απο τον κύκλο θα χαθώ
Στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω
Και πως ο κόσμος είναι ανήμερο θεριό
Που όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.

Μου λένε αν πάς πιο ψηλά θα ζαλιστώ
Καλύτερα στην λάσπη εδω μαζί τους να κυλιέμαι
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω
Σ' ένα καθρέφτι μοναχός μου να κοιτιέμαι.

Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
Μου λένε να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
Είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ με ένα άγριο περήφανο χορό
Σαν αετός πάνω απ'τις λύπες θα πετάξω
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ
Θα πάω να κτίσω μια φωλιά στον ουρανό
Θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ"

Γιάννης Αγγελάκας απο τον Δίσκο
ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑΜΑΤΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ